Keresés ebben a blogban

2016. február 15., hétfő

2016-02-15

Mindennek megszabott ideje van. (Prédikátor 3:1)
Ez az Ige sokak számára talán jobban hangzik a régi fordítás szerint: mindennek rendelt ideje van. Bármelyiket kedveljük jobban, mindkettőből hiányzik az alany, vagyis az a személy, aki megszab, vagy éppen elrendel bizonyos dolgokat. A hívő ember számára egy pillanatig sem kérdéses, hogy ez a valaki az élő Isten. S ha így tekintünk erre az Igére, máris nyugalom költözhet a szívünkbe. Isten szab meg bizonyos dolgokat életünkben. Életünk idejét is ő szabja meg. Könyvedben minden meg volt írva, a napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg belőlük – írja a zsoltáros (Zsolt 139:16).
Nekem a közelmúltban ez az Ige akkor érintette meg igazán a szívemet, amikor valamit nagyon siettettem volna, de az Úr másképpen gondolta. Türelmet tanultam és azt, hogy az Úr munkálkodik akkor is, amikor én ebben kicsit is kételkedem. Az Ő órája másképpen jár. Mindennek megszabott ideje van. Nekem már lelki békét ad ez az Ige. Te hogy vagy vele?    

A nap gondolata:

Istennek terminusai vannak, ha azokat nem is jelenti ki mindig. Kegyelem, amikor megmondja, hogy még negyven nap és eljön a pusztulás, de kegyelem az is, amikor csak annyit mond: Ma, ha az Ő szavát halljátok, meg ne keményítsétek a ti szíveteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése