Keresés ebben a blogban

2015. május 10., vasárnap

2015-05-10

Teherhordozás 1.

Egymás terhét hordozzátok: így teljesítitek a Krisztus törvényét. (Gal 6,2)
Hisszük-e azt, hogy Jézus valóban át tud, és át is akar venni sok terhet a vállunkról? Mert ennyiben vagyunk mások, mint a világ, mint azok, akik nem ismerik Jézust, és a terhek súlyának következményei fásultságba, depresszióba és reménytelenségbe taszítják őket. Az Úr Jézus Krisztust ismerő és benne bízóknak nem juthat el idáig az életük, mert ha hozzá fordulnak, Ő nem küldi el őket. Jézus nem mondja azt, amit sok ember, hogy hagyjál békén, ez nem az én ügyem, oldd meg magad, rám ne számíts, van bajom nekem is bőven. Hanem Ő azzal bíztat: ott vagyok melletted, átveszem a terheidet, megerősítem az életedet, csak bízzál bennem. Igen, ez valóság a hívő ember életében!
Valóság az én életemben is, és tudom, hogy valóság sokaknak az életében. Pedig kívülről nézve rengeteg terhet hordoznak, – de nem egyedül, hanem Jézussal! Valóság a hívő ember életében, hogy számára nincs hordozhatatlan teher. Nincs olyan, amit Jézussal együtt ne tudnék vinni, amihez elég erőt ne tudna adni, aminek a hordozása közben Ő ne tudna a szívemben békességet teremteni. Mert nem én vagyok az erős, hanem Ő, aki minden létező és emberre nehezedő teher súlyát átélte és elszenvedte már értem és helyettem a Gecsemáné-kertben és a golgotai kereszten. Ő az erős, akit nem tudott a sátán sem úgy megterhelni, hogy ne tudta volna kimondani, hogy „ne az én akaratom legyen meg, hanem az én mennyei Atyámé". Ő az erős, aki még a halál súlyát is magára vette, de harmadnapra már nem volt a halálnak hatalma felette. Ő az erős, és nekem ilyen erős segítségem van: hordozom a magam terhét, de ebben nem vagyok egyedül, Jézus segít hordozni minden terhem! (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Krisztusról hallani jó, Krisztust keresni jobb, Krisztussal lenni a legjobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése